2:48 PM Тиждень математики, фізики та інформатики | |
У вівторок (14.01.20) в рамках тижня математики, фізики й інформатики в закладі проходив «День інформатики», впродовж якого учні розгадували різнопланові кросворди, ребуси з інформатики, взяли участь у конкурсі друкарів тощо. На чолі з учитилем інформатики Сигидою А.В. учні 8 класу взяли участь у позакласному виховному заході «Прес-конференція « Інтернет- епідемія нашого покоління», метою якого є: - залучити учнів до вивчення позитивних та негативних сторін Інтернету, поширити знання про небезпечний Інтернет; - впровадження в практику сучасних освітніх технологій та інновацій; - здійснення індивідуальної роботи з обдарованими школярами; - розвивати навички роботи в групах, комунікативні здібності, пам’ять; - сприяти формуванню креативності, творчої ініціативи, активної громадянської позиції; - створення умов для самореалізації, організації позаурочної роботи з інформатики; - виховувати шанобливе ставлення до чужої думки; вміти аналізувати. Школярі дослідили чим приваблює Інтернет дітей і підлітків, що роблять діти та підлітки в Інтернеті? ,переглянули ряд корисних і повчальних відеоматеріалів з даної теми, зробили висновки. У середу (15.01) проходив «День фізики», протягом якого для учнів було організовані «Веселі перерви», на яких діти мали змогу розгадувати різні загадки, кросворди та головоломки з фізики. Було випущено інформаційний бюлетень «Відомі вчені фізики». Учні закладу мали змогу продемонструвати свої творчі здібності у малюванні та прийняти участь у конкурсі малюнків «Фізичні явища». У 8 класі учителем фізики Шаповаловою Т.В. була проведена фізична вікторина «Теплові явища» У четвер (16.01.20) в рамках тижня математики, фізики й інформатики в закладі проходив «День математики», впродовж якого учням було представлено ряд корисної, цікавої, актуальної інформації з математичної галузі знань. Зокрема, учні 9-11 класів могли перевірити свої математичні знання і вміння під час позакласного виховного заходу математична вікторина «У світі цікавої математики», мета якої: - розвивати творчі здібності учнів, прагнення до самореалізації та самовдосконалення, уміння лаконічно висловлювати свої думки; - розвивати логічне мислення учнів, увагу, пам'ять, швидкість реакції, кмітливість, допитливість, уміння знаходити вихід у склад¬них ситуаціях і нестандартно підходити до ви¬рішення проблем; - виховувати вміння працювати у команді; підвищувати інтерес до матема¬тики. За результатами 7 конкурсів, перемогу отримали учні 9 класу. Всі команди нагороджені дипломами. А учнів 5 класу чекала несподіванка, двері класної кімнати були зачинені на 4 замки. Але діти застосували всі свої математичні знання, проявили спостережливість та кмітливість,щоб подолати всі завдання математичного квесту і відчинити двері. Метою даного заходу є сприяти підвищенню інтересу учнів до вивчення математики та розширення кругозору; формувати надбані знання в нові нестандартні ситуації; розвивати логічне мислення, спостережливість,т кмітливість; прагнення до власної ініціативи; виховувати культуру математичного мислення, вміння працювати у команді задля досягнення спільної мети. | |
|
Всього коментарів: 0 | |