1. Хімічні властивості амфотерних гідроксидів:взаємодія з кислотами, лугами
  • Опрацювати параграф 39
  • Опрацювати презентацію http://www.myshared.ru/slide/1083170/
  • Переглянути відео «Взаємодія амфотерних гідроксидів з кислотами та лугами»

https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/amfoterni-gidroksidi

  1. Узагальнення знань з теми «Загальна характеристика оксидів,кислот та основ»

 

  1. Фізичні та хімічні властивості середніх солей

1. Фізичні та хімічні властивості середніх солей

  • Повторити параграф 34,41
  • Виконати завдання № 157,158,159 ст. 219 (сфотографувати та надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com виконати роботу до 25 березня)
  • Виконати вправу «Знайди пару» https://learningapps.org/6600295
  • Виконати тестування «Хімічні властивості солей»   до 27 березня https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 554492)

2. Практична робота «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук»

  • Опрацювати параграф 44
  • Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-doslidzhennya-vlastivostey-osnovnih-klasiv-neorganichnih-spoluk-8-klas-9671.html
  • Виконати домашній експеримент «Дія на сік буряка лимонного соку, розчину харчової соди та мильного розчину» ст.. 230
  • Користуючись різними джерелами інформації, виконайте навчальний проект «Видатні експериментальні дослідження хіміків сучасності». (виконати завдання  до 27 березня)

 

Завдання на 6-10 квітня

  1. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук
  • Опрацювати параграф 43
  • Переглянути відео «Основні класи неорганічних сполук і генетичний зв’язок між ними»   https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o
  • Переглянути відео «Генетичний зв’язок між ними основними класами неорганічних сполук»   https://www.youtube.com/watch?v=jGHq3HBPxWQ
  • Виконати завдання до 9 квітня  https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 327994)
  • Виконати «Генетичний ланцюжок» https://learningapps.org/7286424
  • Виконати завдання №167, №169(а), №170(2) (сфотографувати та надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com виконати роботу до 10 квітня)

 

Завдання на 13-17 квітня

  1. Обчислення за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій
  • Опрацювати параграф 37
  • Переглянути відео «Обчислення за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій»  

           https://www.youtube.com/watch?v=PrJmUrS2Yh8

https://www.youtube.com/watch?v=b_ZJO4ZLBL4

  • Виконати завдання до 15 квітня  https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 936421)
  • Виконати завдання №131(б), №132, №133 (сфотографувати та надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com виконати роботу до 17 квітня)

 

Завдання на 21-24 квітня

  1. Поширеність у природі оксидів,кислот, основ і середніх солей
  • Опрацювати параграф 47,48

Опрацювати конспект https://lectures.7mile.net/chemistry-8/64-him-rechovini-v-prirodi.htm

  • Виконати завдання №184 (сфотографувати та надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com виконати роботу до 24 квітня)
  • Виконати завдання до 24 квітня  https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 733369)

Завдання на 27-30 квітня

  1. Використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини
  • Виконати навчальний проект на вибір
  1. Неорганічні речовини - представники основних класів у будівництві й побуті;
  2. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини

Виконати до 30 квітня (сфотографувати та надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com)

Завдання на 4-8 травня

  1. Значення експериментального методу в хімії. Технологія розв’язання експериментальних задач
  • Опрацювати  параграф 44
  • Переглянути презентацію «Значення експериментального методу в хімії. Технологія розв’язання експериментальних задач»

https://naurok.com.ua/prezentaciya-vzaemodiya-vodi-z-oksidami-ponyattya-pro-kisloti-y-osnovi-ponyattya-pro-indikatori-120222.html

  • Опрацювати конспект  «Значення експериментального методу в хімії. Технологія розв’язання експериментальних задач»

https://olgahimia.wixsite.com/alhimic/consp8class

  • Користуючись різними джерелами інформації, виконайте навчальний проект «Видатні експериментальні дослідження хіміків сучасності»

Виконати до 10 травня  (надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com)

  1. Практична робота «Розв’язання експериментальних задач»
  • Опрацювати  параграф 45
  • Переглянути відеоурок «Розв’язання експериментальних задач»

https://www.youtube.com/watch?v=dZBotta8IM0

 

Завдання на 12-15 травня
Повторити параграф 24-39,37
Виконати завдання 1,2,4,10 ст.51-52

 

Завдання на 18-22 травня
Виконати контрольне тестування https://naurok.com.ua/test/join  до 22 травня ( код доступу 712207)

Завдання на 25-29 травня
Виконати контрольне тестування https://naurok.com.ua/test/join  до 28 травня ( код доступу 1192197)

Завдання на 25-29 травня
Повторити параграф 1-17

Ознайомитись з матеріалом онлайн-уроків на телеканалі Індиго, УНІАН або YouTube-каналі Міністерства освіти і науки (https://www.youtube.com/channel/UCQR9sMWcZshAwYX-EYH0qiA ).

Середа - 3 урок , п’ятниця  – 1 урок. Перший урок розпочинається о 10.00. Заняття тривають по 30 хв.