- Хімічні властивості амфотерних гідроксидів:взаємодія з кислотами, лугами
- Опрацювати параграф 39
- Опрацювати презентацію http://www.myshared.ru/slide/1083170/
- Переглянути відео «Взаємодія амфотерних гідроксидів з кислотами та лугами»
https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/amfoterni-gidroksidi
- Узагальнення знань з теми «Загальна характеристика оксидів,кислот та основ»
- Повторити параграфи 30-40
- Виконати завдання https://naurok.com.ua/uzagalnennya-ta-sistematizaciya-znan-z-temi-zagalna-harakteristika-oksidiv-kislot-i-osnov-143365.html сфотографувати та надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com (виконати роботу до 20 березня)
- Фізичні та хімічні властивості середніх солей
- Опрацювати параграф 34,41
- Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-himichni-vlastivosti-soley-8-klas-9669.html
- Переглянути відео «Хімічні властивості солей» https://www.youtube.com/watch?v=rb7ecpzNiKs
- Виконати тестування до 20 березня https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 362710)
-
Завдання на 23-27 березня
1. Фізичні та хімічні властивості середніх солей
- Повторити параграф 34,41
- Виконати завдання № 157,158,159 ст. 219 (сфотографувати та надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com виконати роботу до 25 березня)
- Виконати вправу «Знайди пару» https://learningapps.org/6600295
- Виконати тестування «Хімічні властивості солей» до 27 березня https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 554492)
2. Практична робота «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук»
- Опрацювати параграф 44
- Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-doslidzhennya-vlastivostey-osnovnih-klasiv-neorganichnih-spoluk-8-klas-9671.html
- Виконати домашній експеримент «Дія на сік буряка лимонного соку, розчину харчової соди та мильного розчину» ст.. 230
- Користуючись різними джерелами інформації, виконайте навчальний проект «Видатні експериментальні дослідження хіміків сучасності». (виконати завдання до 27 березня)
Завдання на 6-10 квітня
- Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук
- Опрацювати параграф 43
- Переглянути відео «Основні класи неорганічних сполук і генетичний зв’язок між ними» https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o
- Переглянути відео «Генетичний зв’язок між ними основними класами неорганічних сполук» https://www.youtube.com/watch?v=jGHq3HBPxWQ
- Виконати завдання до 9 квітня https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 327994)
- Виконати «Генетичний ланцюжок» https://learningapps.org/7286424
- Виконати завдання №167, №169(а), №170(2) (сфотографувати та надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com виконати роботу до 10 квітня)
Завдання на 13-17 квітня
- Обчислення за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій
- Опрацювати параграф 37
- Переглянути відео «Обчислення за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій»
https://www.youtube.com/watch?v=PrJmUrS2Yh8
https://www.youtube.com/watch?v=b_ZJO4ZLBL4
- Виконати завдання до 15 квітня https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 936421)
- Виконати завдання №131(б), №132, №133 (сфотографувати та надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com виконати роботу до 17 квітня)
Завдання на 21-24 квітня
- Поширеність у природі оксидів,кислот, основ і середніх солей
- Опрацювати параграф 47,48
Опрацювати конспект https://lectures.7mile.net/chemistry-8/64-him-rechovini-v-prirodi.htm
- Виконати завдання №184 (сфотографувати та надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com виконати роботу до 24 квітня)
- Виконати завдання до 24 квітня https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 733369)
Завдання на 27-30 квітня
- Використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини
- Виконати навчальний проект на вибір
- Неорганічні речовини - представники основних класів у будівництві й побуті;
- Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини
Виконати до 30 квітня (сфотографувати та надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com)
Завдання на 4-8 травня
- Значення експериментального методу в хімії. Технологія розв’язання експериментальних задач
- Опрацювати параграф 44
- Переглянути презентацію «Значення експериментального методу в хімії. Технологія розв’язання експериментальних задач»
- Опрацювати конспект «Значення експериментального методу в хімії. Технологія розв’язання експериментальних задач»
https://olgahimia.wixsite.com/alhimic/consp8class
- Користуючись різними джерелами інформації, виконайте навчальний проект «Видатні експериментальні дослідження хіміків сучасності»
Виконати до 10 травня (надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com)
- Практична робота «Розв’язання експериментальних задач»
- Опрацювати параграф 45
- Переглянути відеоурок «Розв’язання експериментальних задач»
https://www.youtube.com/watch?v=dZBotta8IM0
- Виконати тестові завдання до 8 травня https://naurok.com.ua/test/join ( код доступу 320310)
Завдання на 12-15 травня
Повторити параграф 24-39,37
Виконати завдання 1,2,4,10 ст.51-52
Завдання на 18-22 травня
Виконати контрольне тестування https://naurok.com.ua/test/join до 22 травня ( код доступу 712207)
Завдання на 25-29 травня
Виконати контрольне тестування https://naurok.com.ua/test/join до 28 травня ( код доступу 1192197)
Завдання на 25-29 травня
Повторити параграф 1-17
Ознайомитись з матеріалом онлайн-уроків на телеканалі Індиго, УНІАН або YouTube-каналі Міністерства освіти і науки (https://www.youtube.com/channel/UCQR9sMWcZshAwYX-EYH0qiA ).
Середа - 3 урок , п’ятниця – 1 урок. Перший урок розпочинається о 10.00. Заняття тривають по 30 хв.