1. Опрацювати §41. Виконати завдання 1-4 с. 180. На контурній карті позначити території
завойовані Римом у ІІІ- ІІ ст. до н.
2. Опрацювати § 43. Виконати завдання 1-3 с. 189
Завдання на 6-10 квітня
1.Опрацювати параграф 45. Виконати завдання 2 с.200 письмово.
2. Опрацювати парпграф 47. Виконати завдання 2,4 письмово (стор.208)
Завдання на 13-17 квітня
1.Опрацювати параграф 46. Виконати завдання 2 с.204 письмово. Скласти порівняльну таблицю "Політика Діоклетіана та Константина по зміцненню Римської імперії"
2. Прочитати параграф 48. Виконати завдання 1-3 рубрики "Працюймо самостійно"
Завдання на 20-24 квітня
Опрацювати § 49.пп.1,2. Виконати завдання письмово 3 с.220 підручника.
Переглянути ппрезентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozpad-rimsko-imperi-28222.html
Завдання на 27-30 квітня
Опрацювати § 50. Виконати завдання в робочому зошиті.
Завдання на 4-8 травня
1. Виконати завдання на контурній карті "Давні словяни"
2. Виконати тематичне оцінювання в робочому зошиті з теми "Давній Рим" АБО тести за посиланням : https://naurok.com.ua/test/tematichne-ocinyuvannya-za-temoyu-starodavniy-rim-325414.html
Завдання на 12-15 травня
1. Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-dlya-6-go-klasu-na-temu-vnesok-davnih-civilizaciy-kultur-narodiv-v-istoriyu-lyudstva-182022.html
2. Відповісти на питання "Що запозичили українці у стародавніх римлян та греків"
Завдання на 18-22 травня
Практична робота. Зіставити господарство,суспільне життя й культуру Давніх Греції та Риму, з одного боку, й Індії та Китаю, з іншого.
Заповнити таблицю:
Питання для порівняння | Антична цивілізація (Рим і Греція) | Східна цивілізація (Індія, Китай) |
Господарство Чим займались? Що вирощували. Які ремесла були поширені? |
||
Суспільне життя. Як було організоване суспільство (групи населення, їх права та обовязки, становище) і влада (кому належала влада, як було організоване управління) |
||
Культура Які галузі культури розвивались. Найбільші культурні досягнення. Внесок у світову культурну спадщину (якими досягненнями цих цивілізацій ми користуємося?) |