1. Опрацювати §41. Виконати завдання 1-4 с. 180. На контурній карті позначити території

     завойовані Римом у ІІІ- ІІ ст. до н.

 2. Опрацювати § 43. Виконати завдання 1-3 с. 189


Завдання на 6-10 квітня

1.Опрацювати параграф 45. Виконати завдання 2 с.200 письмово.

2. Опрацювати парпграф 47. Виконати завдання 2,4 письмово  (стор.208)

 

Завдання на 13-17 квітня

1.Опрацювати параграф 46.  Виконати завдання 2 с.204 письмово. Скласти порівняльну таблицю "Політика Діоклетіана та Константина по зміцненню Римської імперії"

2. Прочитати параграф 48. Виконати завдання 1-3 рубрики "Працюймо самостійно"

 

Завдання на 20-24 квітня

Опрацювати § 49.пп.1,2. Виконати завдання письмово 3 с.220 підручника.

Переглянути ппрезентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozpad-rimsko-imperi-28222.html

Завдання на 27-30 квітня

Опрацювати § 50. Виконати завдання в робочому зошиті.

Завдання на 4-8 травня

1. Виконати завдання на контурній карті "Давні словяни"

2. Виконати тематичне оцінювання в робочому зошиті  з теми "Давній Рим" АБО  тести за посиланням : https://naurok.com.ua/test/tematichne-ocinyuvannya-za-temoyu-starodavniy-rim-325414.html    

Завдання на 12-15 травня

1. Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-dlya-6-go-klasu-na-temu-vnesok-davnih-civilizaciy-kultur-narodiv-v-istoriyu-lyudstva-182022.html

2. Відповісти на питання "Що запозичили українці у стародавніх римлян та греків"

Завдання на 18-22 травня

Практична робота. Зіставити господарство,суспільне життя й культуру Давніх Греції та Риму,  з одного боку, й Індії та Китаю, з іншого. 

Заповнити таблицю:

Питання для порівняння Антична цивілізація (Рим і Греція) Східна цивілізація (Індія, Китай)

Господарство

Чим займались? Що вирощували. Які ремесла були поширені?

   

Суспільне життя. 

Як було організоване суспільство (групи населення, їх права та обовязки, становище) і влада (кому належала влада, як було організоване управління)

   

Культура

Які галузі культури розвивались.

Найбільші  культурні досягнення.

Внесок у світову культурну спадщину (якими досягненнями цих цивілізацій ми користуємося?)