1. Вищі карбонові кислоти. Мило, його склад, мийна дія
  • Опрацювати параграф 36
  • Переглянути відео

« Вищі карбонові кислоти» https://www.youtube.com/watch?v=kl55BN9yl9Y

«Мило: історія, склад, мийна дія, технологія приготування» https://www.youtube.com/watch?v=Gu40tOryq7o

  1. Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Біологічна роль жирів
  • Опрацювати параграф 36
  • Переглянути відеоурок «Жири» http://www.10minclass.com/video/699
  • Подумайте й запропонуйте заходи щодо охорони навколишнього середовища від забруднення мийними засобами. Відповіді надсилайте на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com( виконати до 20 березня)
  1. Вуглеводи(глюкоза та сахароза)

Завдання на 23-27 березня

  1. Вуглеводи(крохмаль,целюлоза)
  1. Узагальнення знань з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки»

сфотографувати та надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com (виконати роботу до 27 березня)

Завдання на 6-10 квітня

  1. Нітрогеновмісні органічні речовини. Поняття про амінокислоти

Виконати завдання № 152 ст.191 (сфотографувати та надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com (виконати роботу до 8 березня)

  1. Білки як біологічні полімери. Денатурація білка. Біологічна роль амінокислот та білка

Скласти таблицю біологічна роль амінокислот та білків(сфотографувати та надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com (виконати роботу до 10 березня)

Завдання на 13-17 квітня

  1. Практична робота «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах»

Виконати практичну роботу та записати результати в зошит ст..192-193 сфотографувати та надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com (виконати роботу до 15 березня)

  1. Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів
  • Опрацювати параграф 41
  • Переглянути відео «Органічні сполуки»

https://www.youtube.com/watch?time_continue=146&v=Z0kfLujbMFg&feature=emb_logo

  • Переглянути відео «Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів»

https://www.youtube.com/watch?time_continue=89&v=5W84VBXBJJw&feature=emb_logo

  • Виконати завдання 159 ст. 197
  • Виконати проект «Джерела органічного забруднення території вашого села» або «Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування»

Надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com (виконати роботу до 17 березня)

Завдання на 21-24 квітня

  1. Розв’язування задач з органічної хімії
  1. Узагальнення та систематизація знань з теми «Органічні сполуки»
  • Повторити параграф 26-42
  • Виконати завдання до 24 квітня https://naurok.com.ua/test/join (код доступу 332398)

 

Завдання на 27-30 квітня

  1. Контрольна робота з органічної хімії

Зверніть увагу, пройти тест можете лише один раз!

Завдання на 4-8 травня

  1. Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їх взаємоперетворення
  • Опрацювати презентацію «Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їх взаємоперетворення »

https://drive.google.com/file/d/1Lc9v_XRMQQIBp38sfqqxyZqq20tOhpqM/view

  • Зробити конспект в зошиті Виконати до 10 травня  (надіслати на електронну пошту Kseniyakva@gmail.com)

Завдання на 12-15 травня
Опрацювати параграф 43,44
Виконати завдання 158 ст.206; 159 ст.212

 

Завдання на 18-22 травня
Виконати проект "Хімічна наука і виробництво в Україні.Видатні вітчизняні вчені-творці хімічної науки"

Завдання на 25-29 травня
Повторити параграф 1-25

Ознайомитися з матеріалом онлайн-уроків на телеканалі Рада, UA:Культура або YouTube-каналі Міністерства освіти і науки (https://www.youtube.com/channel/UCQR9sMWcZshAwYX-EYH0qiA ).

Середа - 4 урок , п’ятниця  – 3 урок. Перший урок розпочинається о 10.00. Заняття тривають по 30 хв.