Моніторинг успішності учнів
За 2019-2020 н.р.
За 2018-2019 н.р.
Навчальними балами оцінені 52 учні 2 - 11 класів. Було відкрито клас з інклюзивною формою навчання для учня 8 класу, який має особливі освітні потреби.
У школі І ступеня навчається 23 учні. Оцінені балами – 18 учнів. Учнів, що навчаються на високому рівні немає, на високому і достатньому – 7 (39 %) учнів, на середньому –11 ( 61%) учнів. Найвищий середній бал з літературного читання -7,8, природознавства – 7, найнижчий з математики -6,3 бали.
Основна школа нараховує 30 учнів. Оцінені балами загальноосвітніх ЗНЗ 29 учнів, 1 учень 8 класу навчається за інклюзивною формою навчання та оцінюється за іншими критеріями оцінювання. На високому рівні навчається учениця 6 класу Усікова Дар’я (3 %) На достатньому і високому – 4 (15 %)учнів. На середньому – 23 (79 %) учнів.
Старша школа нараховує 5 учнів. Усі мають досягнення достатньому і середньому рівнях (100 %)
Середній бал по початковій школі – 6,8 , в минулому році -6,7
Середній бал 5 – 11 класи – 7,5 , в минулому році 7,1
Середній бал по школі – 7,2 , проти 6,9 в минулому році
Державна підсумкова атестація
|
Назва предмета |
Класи |
Кількість учнів |
Рівень навчальних досягнень учнів |
|||||||||||||||
Початковий |
Середній |
Достатній
|
Високий |
||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
% |
4 |
5 |
6 |
% |
7 |
8 |
9 |
% |
10 |
11 |
12 |
% |
||||
1 |
Укр. мова |
4 |
6 |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
50 |
|
|
3 |
50 |
|
|
|
|
2 |
Математика |
4 |
6 |
|
|
|
|
1 |
1 |
|
33 |
1 |
|
1 |
33 |
2 |
|
|
33 |
3 |
Укр.. мова |
9 |
8 |
|
|
|
2 |
1 |
2 |
62 |
2 |
|
|
25 |
1 |
|
|
13 |
|
4 |
Математика |
9 |
8 |
- |
- |
- |
2 |
2 |
1 |
62 |
1 |
1 |
1 |
38 |
|
|
|
|
|
5 |
Істрія Укр.. |
9 |
8 |
|
|
|
1 |
2 |
3 |
75 |
1 |
|
1 |
25 |
|
|
|
|
|
6 |
Укр. мова |
11 |
2 |
|
|
|
|
1 |
|
50 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Математика |
11 |
2 |
|
|
|
1 |
|
|
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Іст. України |
11 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
100 |
|
|
|
|
|
9 |
Хімія |
11 |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|