13.03  с.123—125     «Гриби». Прочитати,переказати. Дати відповіді на запитання

18.03   с.126—127  «Бактерії».  Прочитати,переказати. Дати відповіді на запитання

20.03   с.127—129   «Віруси». Прочитати,переказати. Дати відповіді на запитання

08.04, Заповідники. Ботанічні сади.(с.134-138)

10.04, Заповідні території рідного краю. (с.138-141)

15.04. Виконати тестове завдання, виставлене у групі у Вайбер.

17.04. Організм людини. Системи органів тіла людини та їх значення. для життя людини. Нервова система.(с.142-144)

           Завдання на 21-24 квітня

22.04. Опора тіла і рух. Опорно-рухова система. (с.144-149), дати відповіді на запитання, виконати практичне завдання.

24.04. Травна система.(с.149-150),вивчити значення виділених слів.

         Завдання на 27-30 квітня

29.04. Харчування. Правила здорового харчування. (с.151-153)

06.05. Дихальна системаЗапобігання захворюванням органів дихання.(с.153-155)

08.05. Кровоносна система.  Значення крові в організмі людини.(с.155-157).

13.05. Шкіра. Як зберегти шкіру. Значення шкіри для організму людини та її гігієна (с.157-159).

15.05. Органи чуття. Гігієна органів чуття (с.159-162).

20.05. Контрольна робота підсумкова за "Сходинки...".

22.05. Здоровий спосіб життя (с.163-166).

27.05. Навчальний проект "Який дар природи для людства найцінніший (повітря, вода, тварини, рослини, грунт, корисні копалини)?".

29.05. Повторення матеріалу вивченого за рік.

 

Контрольна робота

з природознавства « Людина та її організм»

1.Які органи є опорою тіла людини і дають їй можливість виконувати різні рухи?

а) серце і судини

б) скелет і м’язи

в) м’язи і судини

2.Серце, артерії, вени, капіляри ⸺ це органи…

а) травної системи

б) кровоносної системи

в) системи дихання

3. У якому рядку перераховані тільки внутрішні органи людини?

а) голова, шия, верхні кінцівки, серце

б) шлунок, нижні кінцівки, легені, голова

в) головний мозок, серце, легені, шлунок

 

 

 

5. Підкресли назви органів травлення.

   Печінка, шлунок, тонка кишка, хребет, пряма кишка, серце, язик, товста кишка, легені, глотка, стравохід, вени, трахея.

6. Установи відповідність між назвами систем органів і їх значенням для організму. З’єднай слова за допомогою стрілочок.

Нервова система                     Забезпечує рух крові, яка переносить в організмі 

                                            різні речовини.

Опорно-рухова                       Забезпечує організм киснем, допомагає виводити з організму

система                                    вуглекислий газ.

Травна система                       Забезпечує опору і рух організму.

Дихальна система                  Перетравлює їжу, забезпечує організм поживними   

                                                 речовинами.

Кровоносна система              Керує злагодженою роботою всього організму.

7. Запиши правила збереження правильної постави, які ти виконуєш.