Проблема навчання дітей з особливими потребами набуває широкої актуальності сьогодні.

Освітній інклюзивний простір стає доступним для таких дітей, адже право на рівний доступ до якісної освіти та навчання за місцем проживання в умовах загальноосвітнього закладу – це право всіх дітей. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства.

Інклюзивне навчання — це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання , з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. З метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти  освітні заклади адаптують навчальні програми та плани, методи та форми навчання, використання існуючих ресурсів, здійснюють партнерство з громадою до індивідуальних потреб дітей з особливими освітніми потребами.

Інклюзивна освіта — це процес, у якому школа намагається відповідати на потреби усіх учнів, вносячи необхідні зміни до навчальної програми та ресурсів, щоб забезпечити рівність можливостей. Запровадження інклюзії у сфері освіти передбачає розроблення й запровадження широкого спектру навчальних стратегій для більш гнучкого реагування на розмаїття потреб учнів. 

В НВК  створені доступні умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Наразі у закладі організовано інклюзивне навчання для учня 9 класу.

Складена індивідуальна програма розвитку дитини. 

Додатково проводяться  корекційно-розвиткові заняття з психологом, заняття з розвитку мовлення та соціально-побутового орієнтування.

Введена в штат посада асистента учителя.

Є ресурсна кімната з дидактичними та допоміжними матеріалами, матеріалами для занять релаксаційними вправам.

Учень забезпечений планшетом, є оргтехніка.